پهنای باند اختصاصی - اینترنت سازمانی

بهره برداری از اینترنت با ظرفیت و کیفیت بالا به صورت اختصاصی برای کسب و کار ها و سازمان ها

خدمات پهنای باند اختصاصی یکی از سرویس‌های سفارشی و پرکاربرد دوربرد برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک است.

پهنای باند اینترنت اختصاصی یا سرویس Dedicated ، راهکاری ست برای دسترسی به اینترنت با کیفیت و پایداری بالا که به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فرد آن، اغلب مورد استفاده شرکت ها و سازمان ها قرار می گیرد.

این سرویس به شما کمک می کند در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین افت سرعت به تبادل اطلاعات بپردازید. پهنای باند اختصاصی بر بستر ارتباطات رادیویی، فیبر نوری و VPLS قابل ارائه است و شما می توانید در کسب و کار خود حتی در پیک مصرف بدون هیچ خللی به فعالیت های خود بپردازید.

پهنای باند اختصاصی دوبرد یک انتخاب درست و مطمئن برای فعالیت های تجاری و سازمانی است.

پهنای باند اختصاصی

در شرایطی که پهنای باند عمومی، اینترنت را بین تعداد زیادی از کاربران به اشتراک می‌گذارد، برخی نواقص و مشکلات را برای این کاربران به همراه خواهد داشت. این مشکلات معمولاً باعث تأخیر و کاهش سرعت ارتباط می‌شوند و در بعضی موارد منجر به از دست رفتن اطلاعات و قطعی اینترنت می‌شوند.

در این زمینه، استفاده از پهنای باند اختصاصی یک راه حل موثر برای رفع مشکلات ارتباط و از دست رفتن اطلاعات، و استفاده از اینترنت پرسرعت است. با استفاده از پهنای باند اختصاصی، کاربران می‌توانند با سرعت و بدون قطعی به داده‌هایشان دسترسی پیدا کنند، و مشکلات احتمالی در شبکه را کاهش دهند.

از جمله موقعیت‌های استفاده از پهنای باند اختصاصی می‌توان به شبکه‌های خصوصی مؤسسات و کسب‌وکارها، خدمات آنلاین پربازدید، ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی و شبکه و کسب‌وکارهایی که نیاز به یک پارتیشن خصوصی و مجزا دارند اشاره کرد.

در نهایت، پهنای باند اختصاصی در عرصه‌های مختلفی از جمله کسب‌وکارها، صنایع و حتی ادارات و بخش‌های دولتی، سازمان های کوچک و بزرگ و شرکت ها به عنوان یکی از لوازم اجباری و اساسی در فعالیت‌های ارتباطی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای پهنای باند اختصاصی دوربرد

خدمات ارتباطات دوربرد

اینترنت وایرلس

خانگی و تجاری

سرویس های ابری

خرید هاست، دامنه و سرور

پهنای باند اختصاصی

سرعت تا بینهایت

خدمات تلفن وُیپ

تلفن درون شبکه و سازمانی

اینترنت پوینت تو پوینت

سرویس اینترنت اختصاصی