خرید هاست و دامنه و سرور مجازی

سرویس های ابری - سرور مجازی Vps - هاست و دامنه

سرویس های ابری

سرویس های ابری امروزه از متداول ترین و پر طرفدارترین سرویس های روز دنیا هستند که از طرف شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت و هاست ارائه می شوند و سهم چشم گیری از دنیای مجازی را به خود اختصاص داده اند.

زمانی که از سرویس های ابری استفاده می کنیم، دیگر نگران مدیریت زیر ساخت و پشتیبانی آن نیستیم و فقط تمرکز را بر روی استفاده از آن می گذاریم. ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید باید طیف وسیعی از فعالیت ها را جهت بالا بردن کیفیت خدمات پشتیبانی کند مانند پردازش و تبادل برنامه، ذخیره سازی و مدیریت داده های شما.

با استفاده از سرویس های ابری، کاربران شما بدون نیاز به بخش فناوری اطلاعات می توانند ذخیره سازی ، پشتیبان گیری و همچنین تجزیه و تحلیل داده ها انجام دهند.

مزایای سرویس های ابری

استفاده از سرویس رایانش ابری به مشترکین این امکان را می دهد که از طریق لپتاپ، تبلت و گوشی های هوشمند که برای محافظت از داده ها و دارایی های روی فضای ابری پیکربندی شده، به منابع دسترسی آنلاین داشته باشند. سرویس های ابری با روش پرداخت به موقع یا pay as you go، روشی را برای پاسخگویی به افزایش تقاضا به‌طور مؤثرتری نسبت به خدمات محاسباتی داخلی ارائه می‌کنند.

سرویس ابری

سرویس VPS

سرویس VPS یا سرویس اختصاصی مجازی، سرویسی است که طرفداران و مخاطبین زیادی به آن روی آورده اند و یکی از پر طرفدار ترین خدمات و سرویس های هاستینگ یا میزبانی می باشد.

سرویس VPS یا سرویس مجازی اختصاصی که امروزه جای خود را در بین کاربران اینترنت باز کرده و طرفداران بی شماری کسب کرده است. هنگام مقایسه VPS و هاست اشتراکی، سرویس اختصاصی مجازی امن تر و قابل اعتماد تر از سرویس هاست اشتراکی است که در آن فضای اختصاصی ندارید. اگرچه در مقیاس کوچکتر و ارزان تر از اجاره یک سرور کامل است.

در سرویس وی پی اس هر پارتیشن مستقل بوده و این توانایی را دارا می باشد که بر روی هر پارتیشن سیستم عامل مخصوص به خود را به صورت جداگانه داشته باشد، بر همین اساس میتوان به صورت نامحدود بر روی آن IP داشت.

نحوه کارکرد سرویس VPS

سرور یک رایانه است که میزبان وب شما فایل های و پایگاه داده های مورد نیازشما را بر روی آن ذخیره می کند. هر زمان که یک بازدیدکننده آنلاین بخواهد به وب سایت شما دسترسی پیدا کند، مرورگر او درخواستی را به سرور شما ارسال می کند و فایل های لازم را از طریق اینترنت منتقل می کند.

وی پی اس (VPS) یک سرور اختصاصی مجازی در اختیار شما قرار می دهد که یک سرور فیزیکی را شبیه سازی می کند. اما در واقعیت بین چند نفر به اشتراک گذاشته می شود. با استفاده از سرویس مجازی سازی، ارائه دهنده هاست شما یک لایه مجازی در سیستم عامل شما اجاد می کند. این لایه سرور را به پارتیشن هایی تقسیم می کند و به هر کاربر اجازه می دهد سیستم عامل و نرم افزار خود را نصب کند.

اجرای VPS به شما امکان می دهد وب سایت خود را در یک ظرف امن با منابع تضمین شده (حافظه، فضای دیسک، هسته های CPU و غیره) راه اندازی کنید ونیاز به اشتراک گذاری با سایر کاربران نیست. با میزبانی VPS، شما همان دسترسی در سطح ریشه را دارید که گویی یک سرور اختصاصی دارید، اما با هزینه بسیار کمتر.

خدمات ارتباطات دوربرد

اینترنت وایرلس

خانگی و تجاری

سرویس های ابری

خرید هاست، دامنه و سرور

پهنای باند اختصاصی

سرعت تا بینهایت

خدمات تلفن وُیپ

تلفن درون شبکه و سازمانی

اینترنت پوینت تو پوینت

سرویس اینترنت اختصاصی